Fästen

I år blir det bara en massa musik för mig på festen, kul tycker jag då det var riktigt längesedan det ens spelades någon musik som jag tycker är hyffsad .
Helt plötsligt vart det värt att gå trots att man trötttnat på Jippot för längesedan (ändå råkar jag hamna där varje år)

Så här ser mitt musikmys ut :


Hoffmaestro & Craa

Stora scenen, torsdag kl 22.30







Noice

Stora scenen, fredag kl 20.00






Kogo

Stora scenen, fredag kl 14.00



 


Kleerup Live

Stora scenen, lördag kl 22.00


 

 Så blire om jag så får stå där helt ensam i spöregnet! Poncho på!


Kommentarer
Postat av: michelle

ja vill ha en poncho!

2008-08-05 @ 14:46:52
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0