Jobba helg.

Jaha då jobbade man helg igen då :S ,skit konstigt!
Kommer inte alls ihåg hur man gjorde eller hur det var. Tråkigt att ingen av de gammla är kvar bara. Men det går ändå!

Igår skulle jag och Joa vart på Winnerbäck billjetter och allt var klart...men inte humöret. Eller vi var sjukt otaggade bara.
Ångrar mig idag, faaaan jävla skit VERKLIGEN!

Senare ikväll flyttar jag och Arthur in till stan, Hera hund har ju börjat löpa och vi vill inte ha samma plåga som sist. Ett jävla ylande och en dryg tik!



Kommentarer
Postat av: michelle

Jamen jamenvisst :D jag är peppad som fan på rullisar. :D vi som är så bra på det. snart är sommaren slut, då måste vi köpa riktiga skrid skor. (måste vara mellanrum mellan skrid och skor)

När skall vi då? vavavav? lek mäh mah!

2008-08-18 @ 21:07:55
URL: http://medelmichelle.blogg.se/
Postat av: michelle

Jamen priiiima! äru ledig eller blire efter jobbet?

2008-08-18 @ 22:04:24
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0