Oj vad sömnig

Råkade ta en rejäl tupplur när jag kom hem från jobbet, vaknade nyss.
Är fortfarande helt död och skulle kunna sova några timmar till.

Men det går icke !

Ska istället gå ner och köpa mig lite cashew och glo lite på antingen nya The Hill´s avsnitt eller Living Lohans. Är ensam med Hera hund under kvällen och då kan man passa på att kolla på sånt ytligt tjejkrafs. Tro´t eller ej men jag är jävligt tjejig, nästa så jag skäms!

Imorgon blir det en ny heldag i skogen med Michelle och Simon , det blir en date som luktar pensionär. Vi ska plocka kantarelller . Sen ska vi äta dom tills vi spyr! Älskar kantareller .
Hera kommer bli sjukt lycklig över att få träffa Simon igen de har inte setts på över 1år, både jag och hund ser framemot det.

Apråpå (stavas?) hundar så var jag och Elin iväg och släppte ut Anders Rottis tik Nemi idag på lunchen, då Elin också har en Rottis skrattade vi åt lilla Nemi när hon på klassiskt rottis vis hoppade mellan sitt och ligg. Helt otroligt hur de alla ändå har de samma dragen och kroppsspråket som andra raser inte har på samma sätt, det skulle inte ens gå att dölja att det var en Rottis om man så förklädde dom till en helt annan ras.

Nää Ica var det ja....

Kommentarer
Postat av: michelle

Ja imorn är vi pensionärer,:D när ska vi ut och tanta oss då måntro??

Simon kommer bli en happy puppy när han får träffa tant hera :D

2008-08-22 @ 21:39:52
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0